کد خبر: ۱۳۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 23 November 2015

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز از دستگاه های اجرایی این استان خواست تا فعالیت های پژوهشی خود را مستند سازی کنند .

به گزارش ایرنا،عطااله ربانی روز یکشنبه در نشست با دبیران کمیته های هفته پژوهش و فناوری استان البرز افزود: به لحاظ محتوایی درنمایشگاه هفته پژوهش شاخص ها نسبت به سال گذشته سخت تر و دقیق تر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه دانشگاه ها تنها می توانند، 4 مورد اثر پژوهشی را در حیطه فعالیت خود ارایه کنند.

ربانی گفت: براساس ابلاغیه ستاد مرکزی تمامی فعالیت های کمیته های مختلف ستاد باید به صورت تصویری و مکتوب در قالب یک گزارش تهیه و ارایه شود.

دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هفته پژوهش البرز نیز با اشاره به راه اندازی ستاد خبری ویژه هفته پژوهش، افزود: اهتمام جدی این کمیته جهت انعکاس خبری مر بوط به برنامه ها و اطلاعیه های کمیته های مختلف ستاد پژوهش در این فرصت مغتنم صورت گرفته است .

قباد نعمتی گفت: دبیران کمیته ها باید مواردی که نیاز به اطلاع رسانی دارد را در اولین فرصت در اختیار کمیته اطلاع رسانی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: پوسترها و تیزرهای تبلیغاتی برای این هفته تهیه شده و با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری بهترین مکان های سطح شهر نیز به صورت رایگان برای نصب این پوسترها اختصاص پیدا کرده است.

دبیر کل ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز نیز گفت: درنخستین روز هفته پژوهش و فناوری (14 آذر) آیین افتتاحیه و معرفی نمایشگاه در دانشگاه پردیس کشاورزی منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

علی سلاجقه افزود: یکی دیگر از برنامه افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراکز علمی و صنایع استان و جشنواره فن بازار در محل نمایشگاه های پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است .

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 14 الی 18 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار