کد خبر: ۱۳۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 29 November 2015

معاون اجرایی و بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج از افتتاح سه بازار روز در ماه جاری خبر داد و گفت: افزایش خدمت‌رسانی مهم‌ترین رسالت سازمان بوده و این مهم در راس اقدامات اجرایی سازمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، ‌حمید عبدالله‌پور بازارهای سیب، مروارید و بزرگ‌مهر را سه بازار روز در دست احداث نام برد و اظهار داشت: این بازارها به ترتیب در خیابان برزنت واقع در حصارک، فلکه پنجم فردیس و جاده ملارد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افتتاح بازار روزها در مناطق سه و 10 را از اهداف سازمان در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم‌تر ذکر و عنوان کرد: با تاکید و حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، اجرای طرح ارائه خدمات به مناطق مذکور به نحو احسن انجام شده است.

عبدالله‌پور با مهم شمردن موضوع تامین رفاه شهروندان و ضرورت فراهم آوردن زمینه‌های دسترسی آسان آنها به کالاها و خدمات مورد نیاز، احداث بازار روزها در تمام مناطق کرج را ضروری دانست و افزود: سازمان سعی در ایجاد توازن در احداث بازار روزهای کرج در دیگر مناطق دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

معاون اجرای و بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود به فعال‌سازی غرفه‌ها در بازار روزها به عنوان خدمتی دیگر به شهروندان اشاره کرد و افزود: تأمین مایحتاج عمومی مردم به فعالیت غرفه‌ها بستگی دارد و سازمان در تلاش است تا تمام غرفه‌ها در بازارهای روز فعالیت لازم را داشته باشند.

عبدالله‌پور اضافه کرد: در حال حاضر 30 غرفه غیرفعال در بازارروزها وجود دارد که آماده واگذاری به متقاضیان است و شرایط واگذاری آن به زودی اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار