با وجود وعده مسئولان برای کنترل قیمت مرغ
طی روزهای اخیر و به دلیل نوسانات شدید قیمت گوشت قرمز و سفید و به ویژه قیمت گوشت مرغ فروشندگان این محصولات، از درج قیمت ها در مقابل مغازه های خود خودداری می کنند.
کد خبر: ۱۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰ 15 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی سال های گذشته برخی از واحدهای صنفی اقدام به قرار دادن تابلوهایی در مقابل مغازه و فروشگاه ها خود کرده و از این طریق قیمت ها را به مردم اطلاع می دهند.
این شیوه ابتدا توسط صرافی ها مورد استفاده قرار گرفت. به همین دلیل مردمی که برای انجام امور اقتصادی خود نیاز به اطلاع از قیمت ارز های مختلف داشتند، با مراجعه به این واحدها و بدون اینکه از فروشنده سوال کنند، از قیمت های روز مطلع می شدند.
شیوه فوق سپس در طلاقروشی ها برای اعلام قیمت طلا و سکه استفاده گردید و بعدها در برخی از واحدهای صنفی از جمله فروشگاه های عرضه گوشت سفید و قرمز متداول شد.
اما طی روزهای اخیر و به دلیل نوسانات شدید قیمت گوشت قرمز و سفید و به ویژه قیمت گوشت مرغ فروشندگان این محصولات، از درج قیمت ها در مقابل مغازه های خود خودداری می کنند.
خبرنگار تابناک امروز به بیش از 30 واحد عرضه گوشت سفید و قرمز در کرج و نظرآباد مراجعه کرد و شاهد تفاوت قیمت ها بود.
امروز قیمت هر کیلو گوشت مرغ کشتار روز در این 2 شهرستان 75 تا 85 هزار ریال، ران مرغ 65 تا 70 هزار ریال، سینه مرغ با استخوان 90 تا یک صد هزار ریال، سینه مرغ بی استخوان 140 هزار تا 150 هزار ریال و گوشت گوسفندی 240 تا 255 هزار ریال و گوشت گوساله 270 تا 285 هزار ریال بود.
این در حالی است که طی روزهای اخیر مسئولان استان البرز وعده داده بودند که با عرضه فوری گوشت سفید و قرمز، افزایش قیمت ها را کنترل کرده و با توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه نوروز جلوی افزایش قیمت های کاذب را می گیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار