کد خبر: ۱۴۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 06 December 2015

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان البرز از برگزاری جشنواره فرهنگی ادبی ققنوس ویژه دانشجویان در این استان خبر داد.

بهزاد معبودی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: موضوع کلی و اساسی این جشنواره فرهنگی ادبی به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اشاره دارد.

وی افزود: این جشنواره در ۵ محور شامل سبک زندگی ایران اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت، ماهواره و اقتصاد برگزار می شود.

معبودی با اشاره به اینکه هدف و محور جشنواره توجه به نیازهای زندگی در جهت بهتر شدن است گفت: جمعیت ایران به سمت سالخوردگی می رود و هدف این است که جمعیت جامعه ایرانی به سمت بالندگی و پویایی برود.

وی ادامه داد: امر به معروف ضامن تحقق جامعه اسلامی است لذا باید برای سبک زندگی ایرانی راه کارهای مناسب و پسندیده ارائه شود.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان البرز از ماهواره به عنوان ابزار جنگ نرم و خاموش یاد کرد و گفت: آسیب های این پدیده از جنگ هم می تواند بیشتر باشد.

وی در ادامه بیان کرد: موضوعات بخش مسابقه شامل وبلاگ نویسی، شعر، داستان کوتاه، نقاشی، کاریکاتور، پوستر.، فیلم کوتاه، فیلم های تلفن همراه، نماهنگ، نمایش خیابانی و موسیقی می شود.

متقاضیان میتوانند آثار خود را تا تاریخ سی ام آذر سال جاری به نشانی کرج، میدان والفجر، نرسیده به تالار فجر، ساختمان شهیدان بیگی(بسیج دانشجویی استان البرز معاونت فرهنگی اجتماعی)ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۸۵۲۳۰۲۲ ارتباط بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار