مسئول مدیریت بحران شهرستان نظرآباد:
مسئول مدیریت بحران شهرستان نظرآباد از مسدود شدن محور اشتهارد – نظرآباد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 08 December 2015
مرتضی محمدی اظهار داشت: از شب گذشته به دلیل بارش شدید برف و کولاک، برخی از محورهای این شهرستان از جمله راه‌های روستایی مسدود شد.
وی افزود: با آماده‌باش ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های عضو این ستاد، آمادگی کامل برای مقابله با این شرایط را داشتیم و به همین دلیل راه‌هایی که به واسطه کولاک و بارش برف مسدود شده بود، با تلاش اداره راه و شهرسازی بازگشایی شد.
این مسئول افزود: از صبح امروز در 2 نوبت محور اشتهارد – نظرآباد برف‌روبی شده است، اما به دلیل کاهش شدید دمای هوا، بادخیز بودن منطقه و یخ‌زدگی سطح جاده، ماموران پلیس راه دستور توقف تردد در این محور را صادر کرده و هم اکنون این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.
محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا برای اسکان مسافران در راه مانده اقداماتی انجام شده است، نیز گفت: با توجه به شرایط موجود و همچنین مسدود بودن آزادراه کرج – قزوین، امکانات لازم برای اسکان مسافران در راه مانده را انجام دادیم.
وی ادامه داد: در این راستا 5 مکان از جمله 3 مدرسه و 2 مسجد در شهرستان نظرآباد برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است، ضمن اینکه هلال احمر شهرستان نظرآباد برای توزیع اقلام ضروری از جمله پتو، آب و مواد غذایی آمادگی کامل را دارد.
مرتضی محمدی افزود: دقایقی قبل و علیرغم وزش شدید باد و کاهش چشم‌گیر دمای هوا و احتمال کولاک، آقای حجت‌الله صادقی فرماندار نظرآباد شخصا از محورهای روستایی، آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان بازدید و دستورات لازم برای تسریع در خدمت‌رسانی به مردم را صادر کرده است.
وی در پایان گفت: خوشبختانه با آماده‌ّباش ستاد مدیریت بحران شهرستان نظرآباد و نظارت فرماندار، آمادگی کاملی برای خدمت‌رسانی به مردم را داریم و تا این لحظه مشکل خاصی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار