کد خبر: ۱۴۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 08 December 2015

رییس هیئت شطرنج استان البرز گفت: برای دومین بار در یک سال گذشته خانه شطرنج کرج واقع در مجموعه ورزشی کیانپور مورد سرقت قرار گرفت.

مهدی کیانپور در گفتگو با مهر، اظهار کرد: این سرقت ابتدای هفته جاری صورت گرفت و متاسفانه سارقان مبادرت به بردن امکانات آموزشی هیئت شطرنج اعم از رایانه ها و ویدئو پرژکتور این مجموعه کرده اند.

وی افزود: سال گذشته نیز خانه شطرنج کرج مورد سرقت قرار گرفت که طی آن تجهیزات مسابقات شطرنج اعم از ساعت ها و دیگر ملزومات مرتبط به آن را از دست دادیم و خسارت قابل توجهی را از این ناحیه شاهد بودیم.

رییس هیئت شطرنج استان البرز با بیان اینکه این هیئت و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از طریق پلیس آگاهی پیگیر موضوع هستند گفت: در این خصوص اقدامات لازم انجام شده است و به شکل جدی آن را پیگیری می کنیم.

کیانپور ادامه داد: متاسفانه موقعیت جغرافیایی خانه شطرنج کرج در مجموعه کیانپور به گونه ای است که این فضای ورزشی را در مقابل خطراتی چون سرقت بسیار آسیب پذیر کرده است.

وی تصریح کرد: پس از این اتفاق تمهیداتی را برای بالا بردن ضریب امنیتی این مجموعه برای پیشگیری از حوادث بعدی آغاز کرده ایم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاق ناخوشایند در محیط های ورزشی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار