رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج: زیرساخت‌های فرهنگی در کرج با استانداردها فاصله بسیار دارد.
کد خبر: ۱۴۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 14 December 2015

به گزارش تابناک – البرز: فاطمه اسکندری اظهار داشت: حوزه فرهنگ در کلانشهر کرج با مشکلات و کمبودهایی رو به رو است که لازم است با استفاده از ظرفیت‌های موجود زمینه توسعه این مهم هر چه سریع‌تر در کرج ایجاد شود.
وی ادامه داد: متأسفانه با وجود نیروهای فرهنگی و هنری در این کلانشهر اما زیرساخت‌ها برای فعالیت‌های این افراد موجود نیست و استعدادهای این افراد بروز پیدا نمی‌کند.
این عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه هر چند با وجود تمامی کاستی‌ها در حوزه فرهنگی اما شاهد فعالیت‌های هنرمندان در عرصه‌های مختلف هستیم، افزود: استفاده از دکترین فرهنگی برای افزایش استانداردهای حوزه فرهنگ یکی از مهمترین نیازها است.
اسکندری خاطرنشان کرد: بحث‌ها و تبادل نظرهای بسیاری در حوزه فرهنگ و ورزش در این کلانشهر انجام شده است اما متأسفانه به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم این دو حوزه در کرج با کاستی‌ها و کمبودهایی مواجه است.
وی با بیان اینکه هم اکنون حوزه فرهنگ، ورزش و سلامت در کلانشهر کرج ترکیب شعاری به خود گرفته است ادامه داد: این مهم تاکنون نتوانسته است نیاز واقعی شهر را آنگونه که باید تأمین کند.
اسکندری افزایش سرانه‌های ورزشی، فرهنگی و همچنین بهبود کیفیت اثربخشی فعالیت‌های مربوط به حوزه‌های خدمات شهری و عمرانی توسط مدیریت شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: این مهم باید در چارچوب هزینه کرد بودجه‌های فرهنگی، ورزشی و سلامت شهری تأمین شود.
به گفته وی باید در حوزه فرهنگی سرمایه‌گذاری کنیم تا نتایج مطلوب آن را برای نسل‌های آینده باقی بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار