کد خبر: ۱۴۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 14 December 2015

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: کلانشهر کرج با فقر خدمات فرهنگی و ورزشی مواجه است.

فاطمه اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این کلانشهر بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد توسعه خدمات فرهنگی و ورزشی است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون کلانشهر کرج با داشتن جمعیتی جوان نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است و لازم است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با اعلام اینکه کرج دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزش و امور فرهنگی است،‌ تأکید کرد: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم مسیر توسعه امور فرهنگی و ورزشی را در کلانشهر کرج گسترش دهیم.

اسکندری افزود: هم‌اکنون طرح‌های مناسبی در زمینه فرهنگی در کرج اجرایی نشده است لذا لازم است برای تحقق اهداف مورد نظر اقدامات کارشناسی شده در حوزه امور فرهنگی در کرج انجام شود.

وی با توجه به دغدغه‌های مسئولان در حوزه فرهنگ گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز مقوله فرهنگ است لذا باید به فرامین مقام معظم رهبری نیز در این حوزه جامه عمل پوشانده و مسیر توسعه برنامه‌های فرهنگی را در کرج با شتاب بیشتری طی کنیم.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: البته اقداماتی در حوزه انجام شده است اما با توجه به گستردگی شهر و رشد روزافزون جمعیت این میزان خدمات فرهنگی نمی‌تواند پاسخگو باشد.

وی بر هدف‌گذاری بودجه‌های فرهنگی در کرج تأکید کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی در حوزه امور فرهنگی در این کلانشهر انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار