کد خبر: ۱۴۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 15 December 2015
معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی از رونمایی نخستین واکسن دوگانه طیور نیوکاسل و برونشیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی پوربخش بعد از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رونمایی از نخستین واکسن دوگانه طیور نیوکاسل و برونشیت که تولیدی این موسسه است فردا در تهران انجام می‌شود.

وی با شاره به اینکه این واکسن‌ها پیش از این به صورت جداگانه تولید می‌شد، افزود: همچنین در مراسم رونمایی از این واکسن که فردا در تهران انجام می‌شود، 15 پژوهشگر موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در کرج نیز تجلیل می‌شوند.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به فعالیت‌های موسسه سرم‌سازی رازی اشاره کرد و گفت: این موسسه در دو حوزه تولید فرآورده‌های بیولوژیک و تحقیقات دامپزشکی فعال است که تلاش می‌شود از لحاظ کمی و کیفی تحقیقات و تولیدات این موسسه ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد جدید موسسه سرم‌سازی رازی براساس تقاضا‌ست، افزود: بر‌اساس این رویکرد تحقیقات در این موسسه تقاضا محور و مشتری محور شده و هیچ تحقیقی را بدون متقاضی انجام نمی‌دهیم.

پوربخش ادامه داد: در این راستا 150 طرح تحقیقاتی در سال در این موسسه مصوب می‌شود و هم‌اکنون بیش از 205 طرح در حال اجرا داریم.

از ابتدای سال 93 طرح تحقیقاتی مصوب شده است

وی در ادامه سخنان خود از مصوب شدن 93 طرح تحقیقاتی از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال طرح‌های مصوب شده به 150 طرح برسد.

به گفته پوربخش همچنین در زمینه مقاله‌های تحقیقاتی نیز پیش بینی می‌شود تا پایان سال به تهیه 100 مقاله پژوهشی و تخقیاتی دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار