کد خبر: ۱۴۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 17 December 2015

استاندار البرز از برنامه‌ریزی مناسب برای ایجاد شرایط برابر جهت تبلیغات همه کاندیداهای انتخاباتی در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سید حمید طهایی در مراسم آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه حاصل تلاش و مجاهدت ایثارگری ملت ایران به رهبری امام راحل نتیجه خوب و مطلوبی برای کشور به همراه داشته است، اظهار داشت: نتیجه این مهم به گونه‌ای شد که مردم بتوانند در اداره امور کشور صاحب رای باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید از ارزش‌های رای مردم به خوبی حفاظت کرد، افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهند که در قبال کشور احساس مسئولیت دارند که این مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه امید است با فراهم کردن بستری مناسب شاهد حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای باشیم، خاطرنشان کرد: امسال به نام دولت و ملت ؛ همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، امید است همچنان که دولت در صحنه‌های سیاسی بین المللی با رهنمودهای مقام معظم رهبری حضوری مثبت داشتند در صحنه سیاسی داخلی برای باری دیگر حماسه خلق کنند.

وی با تاکید بر اینکه در سراسر جهان حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات بیانگر حمایت از نظام توسط ملت محسوب می شود، تصریح کرد: امید است مسئولان برگزاری انتخابات امانتدار خوبی برای آرای مردم باشند.

وی با بیان اینکه در سطح استان البرز هیئت اجرایی انتخابات با حضور فعال و مشارکت بیش از پیش فرمانداران تشکیل شده است، گفت: امروز نخستین روز از ثبت نام کاندیدای مجلس خبرگان رهبری است.

طهایی با اشاره به اینکه زمینه فعالیت کاندیداها در استان البرز به نحو احسن و مساوی در استان البرز فراهم می شود، اظهار داشت: اگر بخواهیم حماسه جدید خلق کنیم باید بستر این مهم به خوبی فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار