کد خبر: ۱۴۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 17 December 2015

استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه رشد صنایع می‌تواند در توسعه اقتصادی استان تأثیرات بسیار زیادی را داشته باشد لذا باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه صنایع این استان استفاده کرده و به سمت تحولات اساسی در این زمینه پیش برویم.

خبرگزاری فارس: لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه صنایع در استان البرز

سیدحمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه استان البرز دارای صنایع بسیاری است لذا توجه به این صنایع و رفع مشکلات آنها یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رشد صنایع می‌تواند در توسعه اقتصادی استان تأثیرات بسیار زیادی را داشته باشد لذا باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه صنایع این استان استفاده کرده و به سمت تحولات اساسی در این زمینه پیش برویم.

استاندار البرز تأکید کرد: صنایع در استان البرز می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌هایی به شمار رود که می‌تواند رشد اقتصادی و تحولات اساسی را در این زمینه ایجاد کند.

طهایی تصریح کرد: رفع مشکلات صنایع می‌تواند صاحبان واحدها را به تولیدات بیشتر تشویق کند.

وی گفت: البته صاحبان واحدها نیز باید تولیدات محصولات خود را به سمت کیفی شدن بیشتر پیش ببرند تا مردم رغبت بیشتری را برای خرید محصولات ایرانی داشته باشند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با توجه به مذاکرات باید برنامه‌ریزی‌های اساسی برای رفع مشکلات صنایع و سوق دادن آنها به سمت توسعه و پیشرفت، بیشتر شود.

به گفته وی برای تحقق اهداف مورد نظر هم‌اکنون مشکلات 9 واحد صنفی در استان البرز مورد بررسی قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار