کد خبر: ۱۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰ 17 March 2015

مسوول اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ازآغاز اعزام 10 هزارنفر ازمردم استان به مناطق عملیاتی جنوب کشورخبرداد.
احمد فلاح مراد اظهار داشت: سه مکان برای استقرار عاشقان سرزمین نور در مناطق مرزی جنوب کشور پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: قرار است کاروان های راهیان نور استان البرز در ایام نوروز در سه اردوگاه شهید کلهردراندیمشک ، شهید مسعودیان در اهواز و اردوگاه خرمشهر استقرار یابند.
فلاح مراد اظهارداشت: علاوه براین افراد، پیش بینی می شود طبق روال سال های گذشته، بسیاری از مردم استان با خودروهای شخصی به صورت خانوادگی به این مناطق سفر کنند.
مسوول اردویی سپاه استان البرز اعلام کرد: اعزام های راهیان نور از 25 اسفند تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.
وی به سفرهای راهیان نور در سال 93 اشاره کرد و گفت: در زمستان امسال سه هزار و 160 دانش آموز به مناطق مرزی استان کردستان، 14 هزار و 35 نفر از مردم و دانش آموزان به سفرهای راهیان نور جنوب کشوراعزام شده اند.
وی ادامه داد: همچنین اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور نیز از 26 دی ماه جاری آغاز و تا کنون هشت هزار و 400 دانش آموز دختر و هشت هزار دانش آموز پسر نیز به این مناطق اعزام شده اند.
مسوول اردویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اعلام اینکه در مجموع 20 هزار دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شده اند، گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای شرکت کنندگان در این سفر معنوی تدارک دیده شده که خوشبختانه با استقبال مناسبی نیز مواجه بوده است.
وی افزود: زایران در بدو ورود به مناطق عملیاتی در اردوگاه شهید کلهر مستقر شده و سپس از مناطق فتح المبین، معراج شهدا شهید محمودوند، شلمچه، هویزه و شهید کلهر بازدید می کنند.
مسوول اردویی سپاه استان البرز با اشاره به اینکه در هر کاروان از راهیان نور استان البرز که عازم مناطق جنگی می شوند یک روحانی حضور دارد، خاطرنشان کرد: در کاروان دانش آموزان دختراز طلاب و روحانیون خواهر استفاده شده است که 80 طلبه خواهردر این بخش همکاری می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار