کد خبر: ۱۴۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 20 December 2015

دبیر کاروان تدبیر و امید گفت: با توجه به تازه تأسیس بودن استان البرز کمبودها و نیازها در سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید مورد توجه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، محمدرضا صالحی با تأکید بر لزوم‌ کارشناسی شدن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی که قرار است در سفر کاروان تدبیر و امید در استان به بهره‌برداری رسد، گفت: پروژه‌هایی که در آستانه افتتاح قرار دارد در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

وی افزود: وعده‌های دولت، تعهد نظام جمهوری اسلامی است و باید در جهت تحقق آنها تلاش شود.

دبیر کاروان تدبیر و امید، احصاء ظرفیت‌ها و تهیه لیست پروژه‌های نیمه تمام استان را مهم برشمرد و بر ضرورت تکمیل آنها تأکید کرد.

وی افزود: برنامه‌های روتین و مشخصی در سفر دکتر روحانی ریاست جمهوری به استان‌ها وجود دارد که بر اساس ظرفیت‌های هر استان اجرایی خواهد شد.

دبیر کاروان تدبیر و امید با بیان اینکه سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید به استان البرز هنوز مشخص نیست، گفت: آمادگی استان برای میزبانی این سفر امری ضروری است.

صالحی با اشاره به پایین بودن سطح سرانه‌های این استان تازه تأسیس نیز گفت: به طور قطع تلاش می‌شود کمبودهای این استان جوان در سفر رئیس جمهوری مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار