کد خبر: ۱۵۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 23 December 2015

به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، دستگاه های امدادرسان و خدماتی روز چهارشنبه در خیابان شهید داوری شهرستان فردیس خدمات رسانی در مواقع حادثه را تمرین کردند.

مدیر بحران فرمانداری فردیس در حاشیه این تمرین به خبرنگار ایرنا گفت: تیم های ادارات خدمات رسان اعم از گاز، برق، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری های مناطق 3 و 10کرج و نیروی انتظامی شهرستان فردیس در این تمرین شرکت کردند.

امیر رجبعلی افزود: این تمرین در ساعت صفر و بدون اطلاع قبلی دستگاه های امداد رسان و خدماتی از محل اجرای برنامه،برگزار شد.

وی ادامه داد: این مانور با رویکرد حریق در ساختمان و نجات از ارتفاع توسط نیروهای آتش نشانی و هلال احمر نسبت به انتقال مصدومین از طبقات انجام شد.

وی با اشاره به اینکه کسب آمادگی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در هر زمانی ضروری است، گفت: پیش بینی و آموزش های لازم در این خصوص می تواند باعث کاهش قابل توجه تلفات جانی و مصدومیت ها شود.

مدیر بحران فرمانداری فردیس گفت: ارتقاء و افزایش سرعت نیروهای عملیاتی و امدادی و تعمیرات، ارزیابی و سنجش میزان آمادگی نیروها در رویارویی با حوادث غیر مترقبه و ایجاد هماهنگی در بین نیروها عملیاتی، ارزیابی امکانات موجود و شناسایی نقاط قوت و ضعف، ارتقای سطح آگاهی مشترکان گاز در برخورد و نحوه انجام اقدامات در مواقع بحران از مهمترین اهداف این مانور بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار