کد خبر: ۱۵۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 27 December 2015

محمدعلی غلامی کارشناس علوم سیاسی و فرمانده بسیج حوزه ادارات سپاه جواد الائمه (ع)

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت شهید پرورمان به حساب می آید.
روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز(( بصیرت )) تبدیل به یوم ا... و ماندگار گردید.
در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مایوس و ناامید و قلب نازنین امام زمان(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای عزیز را شاد ساختند.
این روز را می توان ، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان نامید. روز نهم دی در واقع روز(( نه )) گفتن ملت ایران به سران فتنه و ((آری)) گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم شریف و بزرگ ایران در این روز ، تیر خلاصی را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش دهها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای کشور به جهانیان اعلام گردید. این روز ، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگهای آنان را نمی خورند.
روز نهم دی روزی است که مردم عزیز و ولایتمدار نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند . دامنه حضور مردمی حماسه 9 دی 1388 آنقدر وسیع بود که گویا بهمن 57 دوباره ای در حال تحقق است و همگان را به یاد ایام پیروزی انقلاب اسلامی می انداخت که همه اقشار مردمی در صدد مقابله و مبارزه با رژیم ستمشاهی بر آمدند و تنها تفاوت حماسه 9 دی 88 و بهمن 57 در این بود که مردم ایران در بهمن 57 بدنبال تغییر رژیم و استقرار حکومت جدید در جامعه بودند ولی در حماسه 9 دی 88 مردم به ادامه راه دفاع از نظام و حریم ولایت تاکید داشتند و اعلام رضایت و علاقه مندی خویش را از نظام جمهوری اسلامی اعلام نمودند.

در پایان باید گفت به راستی که 9 دی روز بصیرت ملت ایران است و مردم ما در این روز با درک عظیم خود و بصیرت والایشان حضوری را تجربه کردند که تمام دسایس ،نقشه ها و هزینه های میلیاردی دشمنان را بر باد داد و مهر تثبیت دوباره ای بر آرمانهای امام راحل عظیم الشان ،شهدای گرانقدر و ترویج فرهنگ ولایت داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار