کد خبر: ۱۵۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 31 December 2015


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: به دلیل عملکرد قابل قبول تکواندو نگاه ویژه‌ای به این هیات داریم.

به گزارش خبرگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، نادر وادی خیل امروز(هشت دی)، در جمع خانواده تکواندو البرز، گفت: بسیار خوشحالم که این توفیق حاصل شد در جمع پرافتخار تکواندو استان باشم و از همه عزیزانی که طی سالیان متمادی برای ارتقاء این رشته متحمل زحمت شدند تشکر می‌کنم.

وی افزود: تکواندو طلایه دار ورزش استان است که این مهم در سایه مدیریت ارزشمند مسئولین هیات بدست آمده و ما نیز با توجه به آمار و ارقام شایان توجه، به این رشته نگاه ویژه داریم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: هیات تکواندو یکی از پرجمعیت‌ترین و موفق ترین هیات‌های استان البرز در چند سال گذشته بوده و بانک اطلاعات جامعی در جهت مدیریت صحیح آن تشکیل شده است، البته عضویت 24 هزار تکواندو کار در سامانه بانک اطلاعات باعث شده کار به مراتب سخت تر باشد که مدیریت این مهم جز با وحدت رویه، دوستی و ممارست در امور رقم نمی‌خورد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که کار مدیریتی چالش های خاص خود را دارد تمام تلاش ما بر این است تا مشکلات را در حد وسع و بضاعتمان کمتر کرده و در جهت کمک به قهرمانان ورزشی استان اقدام مثبتی را صورت دهیم که در همین راستا موفق شدیم در شورای عالی ورزش طرح حمایت از قهرمانان را در قالب بسته ای حمایتی مصوب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار