کد خبر: ۱۵۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 03 January 2016


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز سکوت حاکم بر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی استان را مطلوب ندانست و گفت: اقدامات انجام شده تا کنون مطلوب بوده اما هنوز تا رسیدن به جایگاه واقعی در این حوزه کار بسیاری وجود دارد.

فعالیت های اجتماعی و فرهنگی صورت گرفته در البرز کافی نیست

به گزارش ایرنا، حجت اله ملاصالحی روز یکشنبه در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان که در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، گفت: چرخ فرهنگ و هنر هر چند در این استان می چرخد، اما آنگونه که باید، از دریچه این حوزه شاهد تحولات اجتماعی نیستیم.

وی افزود: حوزه فرهنگ و هنر بسیار گسترده و جهانشمول است اما از ظرفیت های ویژه ای که در تمامی بخش ها از تئاتر و موسیقی تا فیلم و هنرهای تجسمی برای رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه وجود دارد، آنگونه که باید و شاید استفاده نمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: با وجود اقدامات مثبت انجام شده در این حوزه، فقدان برنامه ای جامع باعث رخوت و سستی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت مردم به عنوان یکی از سرمایه های کشور، گفت: با وجود اینکه در حوزه سمن ها و سازمان های مردم نهاد به شاخص هایی فراتر از آمارهای کشوری دست یافته ایم، اما آنگونه که باید و شاید از ظرفیت این سازمان های مردمی استفاده نمی شود.

ملاصالحی بیان کرد: طرحی نو در حوزه فرهنگ و هنر این استان باید در انداخت تا به جایگاهی که حق هنرمندان و فعالان اجتماعی این استان است، دست پیدا کنیم.

این کارگروه به ارائه گزارشی ازفعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش اختصاص داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار