کد خبر: ۱۵۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 03 January 2016


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جریان های سیاسی نسبت به نفوذ دشمن در آستانه برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هوشیار باشند زیرا دشمن در این موقعیت مهم ایران به دنبال اهداف شوم خود است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مفید کیائی نژاد روز یکشنبه در نشست با فعالان سیاسی شهرستان ساوجبلاغ افزود: شکاف و اختلاف میان دو جریان سیاسی کشور در این شرایط که ایران اسلامی برای برگزاری دو انتخابات مهم آماده می شود سبب شادمانی دشمنان این مملکت می شود.

وی اظهار کرد: فضای سیاسی کشور نیاز به پیشگیری از غبار آلود شدن فضای انتخاباتی دارد زیرا جریانات نفوذی و رسانه های غربی در این شرایط ویژه در پی عملیاتی کردن طرح های اختلاف برانگیز و تفرقه آمیز علیه ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر حضور و فعالیت گرایش ها و جریان های مختلف سیاسی در کشور خاطرنشان شد: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز به این مهم تاکید دارند ، فضای انتخابات باید سالم و پرشور باشد و جریان های سیاسی با توجه به اخلاق و قوانین انتخاباتی در این بخش فعالیت کنند.

کیائی نژاد گفت: حرف اول و آخر را در انتخابات که یک رفراندوم ملی برای دخالت در سرنوشت خود می باشد را مردم می زنند که لازم است مسئولان با برگزاری تمهیدات لازم را برای حضور مردم فراهم کنند.

وی ادامه داد: افرادی که دلسوز انقلاب و نظام باشند در هر دوره از انتخابات تلاش می کنند تا بستر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم آورند و همچنین به مردم توصیه کنند تا در انتخاب فرد اصلح اگاهانه عمل کنند.

وی به فعالان سیاسی در این حوزه انتخابیه توصیه کرد که از تخریب و سیاه نمایی چهره نامزدها به نفع نامزد انتخاباتی مورد نظر بپرهیزند تا مردم بر اساس تحقیق و آشنایی با توانمندی ، تخصص ، سابقه کاری - اجتماعی افراد شرکت کننده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای حضور و شرکت در انتخابات آماده شوند.

شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی یک نماینده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار