کد خبر: ۱۵۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 03 January 2016


مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان البرز گفت: عملکرد مقاومت در لیگ برتر فوتسال فراتر از انتظار است و این تیم به خوبی از اعتبار فوتسال استان البرز دفاع کرده است.

پژمان رضایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در لیگ برتر فوتسال تیم هایی حضور دارند که با هزینه های میلیاردی در رقابت ها حاضر شده اند و هم اکنون پایین تر از نماینده البرز در جدول بازی ها قرار دارند.

وی افزود: هرچند مقاومت از پتانسیل خوب بازیکنان سرباز استفاده می کند اما این تیم به نظرم به اندازه هزینه اندکی که در این فصل داشته جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است و نتایج درخور تحسینی را کسب کرده است.

رضایی با بیان اینکه مقاومت باید به سمت استفاده بیشتر از توان بومی استان برود، گفت: به نظرم برای دوره آتی لیگ برتر مدیران این باشگاه باید نگاه جدی تری به پتانسیل استان داشته باشند و شرایط حضور استعدادهای البرزی را در این تیم بیشتر مهیا کنند.

وی به ارزیابی شرایط تیم لیگ یکی استان پرداخت و گفت: مبل کریمی در واپسین روزهای باقی مانده به شروع لیگ یک با خرید امتیاز از لیگ دو به یک رده بالاتر آمد و متاسفانه تا به اینجا نتواسته است نتایج قابل قبولی را کسب کند.

وی افزود: به نظرم این تیم نیاز به فرصت داشت تا خود را با فضای لیگ یک تطبیق دهد و امیدوارم از دور برگشت مسابقات شاهد کسب نتایج بهتر این تیم باشیم.

مسئول کمیته فوتسال استان البرز در پایان با تاکید بر اینکه مبل کریمی توان حفظ خود در لیگ دسته اول فوتسال کشور را دارد، گفت: این تیم از توان بومی البرز تشکیل شده است و امیدوارم با رفع برخی مشکلات خود را در این سطح از لیگ فوتسال کشور حفظ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مقاومت البرز در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتسال در جایگاه هشتم جدول جای دارد ومبل کریمی البرز تا ایان هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال بدون امتیاز در انتهای جدول ۸ تیمی مسابقات قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار