کد خبر: ۱۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 21 March 2015
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی 2 دستگاه اتوبوس به امکانات کامل بیمارستانی مجهز شد.
به گزارش فارس از کرج،‌ کوروش سلیمی ظهر امروز در حاشیه راه‌اندازی این 2 دستگاه اتوبوس اظهار کرد: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده2 دستگاه اتوبوس به امکانات کامل پزشکی در البرز مجهز شدند.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم و مسافران در ایام نوروز یکی از مهمترین اولویت‌های ما است افزود: با توجه به این که استان البرز مسیر بسیاری از مسافران محسوب می‌شود لذا تلاش شده است تا تمامی امکانات و تجهیزات و از جمله امکانات پزشکی به مسافران و گردشگران ارائه شود.
این مسئول تأکید کرد: این 2 دستگاه اتوبوس تا پایان نوروز به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌دهد.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی تردد 20 میلیون وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان البرز و احتمال حوادث رانندگی، 2 دستگاه اتوبوس به امکانات احیاء و مراقبت‌های اورژانسی تجهیز شد تا در صورت نیاز به سرعت در محل حاضر و به آسیب دیدگان خدمات پزشکی ارائه دهند.
سلیمی تصریح کرد: این بیمارستان‌های سیار تمامی تجهیزات ویژه احیاء، نجات، مراقبت و بستری موقت را دارند و همواره پزشکان متخصص به صورت کشیک و به طور شبانه‌روزی در آن حضور خواهند داشت.
وی عنوان کرد: این 2 دستگاه در جاده‌های چالوس و محور کرج – قزوین مستقر شده‌اند و تا پایان تعطیلات نوروزی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز در پایان یادآور شد: 48 پایگاه اورژانس، 3 ایستگاه سلامت، 3 پایگاه موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و 2 اتوبوس آمبولانس از جمله اقدامات پزشکی و اورژانس در جاده‌های این استان است.
سلیمی اظهار امیدواری کرد: اقدامات پزشکی و اورژانسی البرز بتواند مددرسان مسافران نوروزی در این استان باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار