کد خبر: ۱۶۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 12 January 2016


مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز بر رفع معضلات ترافیکی در این استان تأکید کرد و گفت: رفع معضلات ترافیکی باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل فانی ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای مدیریت ترافیک استان البرز با بیان اینکه رشد جمعیت در این استان و به تناسب افزایش خودروها یکی از مهمترین دلایل ایجاد ترافیک‌های سنگین در این استان است.

وی ادامه داد: ترافیک در استان البرز به عنوان یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان است و باید هر چه سریعتر این معضل برطرف شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز با تأکید بر اینکه باید برای رفع این معضل اقدامات کارشناسی شده و دقیقی صورت گیرد، ‌افزود: هر چند که اقداماتی نظیر احداث تقاطعات غیرهم سطح در کلانشهر کرج انجام شد اما در دراز مدت نمی‌تواند پاسخگو باشد.

فانی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای رفع معضل ترافیک انجام داد تأمین راه‌های دسترسی ورودی و خروجی آزادراه‌های استان است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان البرز یکی از پرترددترین استان‌ها محسوب می‌شود لذا باید اقدامات لازم به منظور توسعه راه‌ها و رفع معضلات ترافیکی را هر چه سریع‌تر انجام دهیم چرا که در غیر این صورت در آینده نزدیک با بحران جدی تری مواجه خواهیم شد.

وی بر تأمین راه دسترسی ورودی و خروجی از آزاد راه تهران ـ کرج به ایستگاه گرمدره، تصویب اصلاح هندسی میدان امام حسین(ع)، تصویب احداث تقاطع غیرهمسطح میدان شهید آجرلو و همچنین اتخاذ تصمیمات لازم به منظور ممانعت از انسداد خیابان‌های منتهی به محور کرج ـ چالوس را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از مهمترین طرح‌هایی که باید هر چه سریع‌تر انجام دهیم، بازگشایی خیابان‌های منتهی به محور کرج ـ چالوس است.

فانی با اشاره به اینکه این محور دارای ترافیک بسیار سنگین است و در اواخر هفته مجبور به یک طرفه شدن این محور می شویم افزود: برای کاهش بار ترافیکی باید اقدامات کارشناسی شده انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار