کد خبر: ۱۶۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 12 January 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: طرح ریشه کنی بیسوادی در البرز باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در همایش دوره آموزشی آموزش و پرورش، خلاقیت و نوآوری که در مدرسه شرافت آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه برای ریشه کنی بیسوادی از تمامی ظرفیت‌ها و توان خود در استان استفاده می‌کنیم اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا معضل بیسوادی در البرز را به صفر برسانیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون نرخ بیسوادی در استان البرز نسبت به سال‌های گذشته پایین آمده است، گفت: البته تا رسیدن به اهداف مورد نظر فاصله داریم و لازم است تا اقدامات موثری را در این زمینه انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: البته برای بیسوادان مطلق نیز برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است که از آن مورد می‌توان به ارائه آموزش‌های 400 ساعته برای این افراد اشاره کرد.

به گفته ساکی هنگامی که فرد توانست در این دوره آموزشی 400 ساعته خواندن و نوشتن و حساب کردن را یاد بگیرد، بسته‌های آموزشی برای تحکیم سواد دراختیار این افراد قرار داده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از سال 1390 تا کنون 10هزار و 300 نفر از گروه هدف خارج شده‌اند، افزود: تمام تلاش خود را برای رفع معضل بیسوادی در استان انجام خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار