کد خبر: ۱۶۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶ 12 January 2016


استاندار البرز با اشاره به دو مشکل کمبود آب و کندی طرح های فاضلاب در استان گفت: طرح های عمرانی آبفا در این منطقه به خوبی پیش نمی رود.

به گزارش ایرنا، سیدحمید طهایی روز سه شنبه در اولین همایش کشوری تله متری (سیستم های پایش و راهبری و کنترل از راه دور تاسیسات آب و فاضلاب) که در باشگاه فرهنگی، ورزشی میلاد کرج برگزار شد، افزود: براساس آمار سال 90 جمعیت البرزدو میلیون و 400 هزار نفربوده که اکنون از دو میلیون و 500 هزار نفر فراتر رفته است.

وی بیان داشت : دربخش تامین آب استان البرز به رغم اینکه پتانسیل آبی خوبی دارد و یکی از منابع تامین کننده شهر تهران است اما خودش به خاطر اینکه زیر سایه تهران قرار گرفته، کمتر مورد توجه است .

طهایی گفت:سرعت اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای البرز کم است و البته ما نمی خواهیم زحمات و تلاش های شرکت آب و فاضلاب استان را نادیده بگیریم ، اما وقتی کلانشهر کرج که نزدیک به یک میلیون و 800 هزار جمعیت دارد با مشکل طرح فاضلاب مواجه است باید برای آن چاره جویی کرد.

وی گفت:امیدواریم با یاری و حمایت های وزارت نیرو گام های بلندی در این بخش برداشته شود تا بتوان دو مشکل آب و فاضلاب البرز حل کرد.

استاندار البرز افزود: بیش از 110هزار واحد مسکن مهر در این استان در دست ساخت یا تکمیل شده است اما در این بخش به تامین آب و دیگر زیر ساخت ها نیاز داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار