کد خبر: ۱۶۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 13 January 2016

    

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان البرز از شروع فعالیت هیات‌های بازرسی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: تخریب داوطلبین توسط برخی رسانه ها از مصادیق تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود و رسانه خاطی باید طبق قانون نسبت به این اقدام پاسخگو باشد.
عبادالله کامکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، گفت: در تازه‌ترین اقدام توسط هیات بازرسی بر انتخابات استان البرز، با صدور احکام اعضای  هیات‌های بازرسی در شهرستان های استان  این هیات‌ها کار خود را  آغاز کرده‌اند.
وی افزود: با توجه به حساسیت‌هایی که وجود دارد این هیات‌ها تمامی فعالیت‌ها را رصد می‌کنند تا اگر موضوعاتی مغایر با قانون رخ بدهد در جایگاه خود مورد بررسی قرار دهند.
وی یکی از تخلفات انتخاباتی را تبلیغات پیش از موعد عنوان کرد و گفت: موضوع تبلیغات زودهنگام مصادیق مختص خود را دارد و از نمونه های آن می‌توان به تشکیل ستاد و تابلو زدن برای ستاد انتخاباتی را به عنوان بارزترین مصادیق تبلیغات پیش از موعد نام برد.
کامکار ادامه داد: استفاده از امکانات دولتی به نفع داوطلب نیز یکی دیگر از تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود که در صورت مشاهده حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس هیات بازرسی انتخابات البرز خاطرنشان کرد: نشریات و رسانه‌های متعلق به ادارات دولتی و نهادهای عمومی نیز حق تبلیغ برای نامزدها حتی در قالب درج آگهی را ندارند.
وی با تاکید بر اینکه تخریب هر یک از داوطلبین توسط رسانه ها جرم محسوب می‌شود، گفت: این موضوع در چارچوب قانون و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری می‌شود و رسانه‌های متخلف باید نسبت به عملکرد خود در این زمینه پاسخگو باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار