کد خبر: ۱۶۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 13 January 2016


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر انجام شده است.

سید موسی حسینی کاشانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهارکرد: بخش استانی جشنواره تئاتر فجر روزگذشته(22 دیماه )، پس از چهار روز به کار خود پایان داد.

وی افزود: خوشبختانه استقبال تئاتر دوستان از این جشنواره به حدی بود که دراکثر اجراها تمام صندلی‌ها پرمی‌شدو برخی ناچار می‌شدند ایستاده نمایش مورد علاقه خود را تماشا کنند.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: بعد از جشنواره تئاتر نوبت به جشنواره فیلم و موسیقی فجر می‌رسد که با بررسی‌های انجام شده به نظر نمی‌رسد زیرساخت‌ها و منابع اعتباری برای برگزاری جشنواره فیلم مهیا باشد.

این مسئول ادامه داد: برگزاری جشنواره فیلم فچر به اعتبار زیادی نیاز دارد که درشرایط موجود اداره کل ارشاد از عهده تامین آن برنمی‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز توضیح داد: با این توصیف به نظر می‌رسد فیلم دوستان برای دیدن فیلم‌های جشنواره فجر باید به تهران بروند.

حسینی کاشانی در پایان درارتباط با برگزاری جشنواره موسیقی فجر نیز گفت: تدارکات برگزاری این جشنواره درحال آماده شدن است واگر مشکلی پیش نیاید امسال شاهد طنین انداز شدن صدای ساز درگوش ایران کوچک خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار