کد خبر: ۱۶۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 18 January 2016


شهردار کرج خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهرستان شد.

علی ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج همچون دیگر کلانشهرهای کشور با مشکلات و نیازهایی روبه‌رو است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به موضوع ترافیک و ضرورت توسعه خدمات حمل و نقل عمومی اشاره کرد.

وی افزود: در سال‌های اخیر ناگهان جمعیت شهرستان کرج رشد چشم‌گیری داشته و شاهد هستیم که افزایش جمعیت و به تبع آن افزایش خودروهای شخصی، ترافیک در معابر عمومی و به ویژه خیابان‌های اصلی مرکز استان البرز را افزایش داده است.

شهردار کرج تصریح کرد: ترافیک موجود در معابر و خیابان‌های اصلی کرج از جمله دغدغه‌های مهم مردم بوده و به همین دلیل مدیریت شهری، تمرکز ویژه‌ای در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در این حوزه دارد.

وی با اشاره به احداث و بهره‌برداری از چند پل و تقاطع غیرهمسطح در ماه‌های اخیر در مرکز استان البرز گفت: هدف اصلی اجرای این پروژه‌ها کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها بوده است.

شهردار کرج بیان داشت: در همین راستا طرح‌های دیگری در دست اجرا داریم و مجریان این پروژه‌ها تاکید شده است که باید در تکمیل و بهره‌ّبرداری از طرح‌های فوق تسریع شود.

ترکاشوند افزود: البته برای تحقق این مهم نیازمند تامین اعتبارات مالی مورد نیاز هستیم که امیدواریم با اجرای طرح‌هایی که در جهت ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری کرج داریم، این مهم محقق گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار