کد خبر: ۱۶۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 19 January 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: امروز شاهد عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی در ابعاد مختلف در سطح منطقه و دنیا هستیم.

به گزارش ایرنا از آموزش و پرورش ناحیه سه کرج، عبدالکریم رستمی روز سه شنبه در جلسه ای که به مناسبت اجرایی شدن برجام ولغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران در این ناحیه برگزار شد، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری،مدیریت رئیس جمهور و خون پاک شهدای هسته ای و شهدای جنگ تحمیلی و تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باعث شد که ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی برجام را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به لغو تحریم ها گفت: ملت ایران با صبر و مقاومت سال ها رنج تحریم ها را تحمل کردند و زیر بار زیاده خواهی دشمنان نرفتند و به پیروزی رسیدند.

رستمی بیان کرد : امروز شاهد عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی در ابعاد مختلف در سطح منطقه و دنیا هستیم که این موفقیت و عزت و اقتدار را مدیون خون شهدا، راهنمایی های مقام معظم رهبری و تلاش فرزندان ملت ایران در مذاکرات هسته ای میباشیم.

وی خاطر نشان کرد: جوانان ایران اسلامی که در فضای نظام مقدس جمهوری اسلامی رشد کرده اند امروز توانسته اند در حوزه های نانو ، هوا فضا ، علوم پزشکی و هسته ای گوی سبقت را از دیگر کشورها ربوده و به مدارج عالی علمی دست یافته اند هرچند که نباید به این میزان از پیشرفت بسنده کرد و باید آینده ای درخشان تر برای این کشور رقم زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار