کد خبر: ۱۶۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 23 January 2016


مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز شنبه هوای البرز همراه با بارش شدید باران پیش بینی می شودو احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد.

منصور رحمانیان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر ورود یک سامانه بارشی از غرب کشور به هوای استان است.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز به تدریج استان البرز را تحت تاثیر قرار خواهد داد و طی روز یکشنبه نیز با افزایش ابر،بارش متناوب باران،گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت زمان در پاره ای نقاط هوای استان البرز در برخی نقاط مه آلود است .

رحمانیان اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز شنبه بارش ها در مناطق شمالی و ارتفاعات از شدت بیشتری برخوردار است و از بعد ازظهر روز دوشنبه با شمالی شدن جریانات هوا ضمن کاهش محسوس دما،وقوع پدیده مه پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی البرز با اشاره به اینکه طی این مدت زمان در برخی مناطق آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و اختلاف تردد در جاده های کوهستانی پیش بینی می شود، گفت: ضرورت دارد برای جلوگیری از اختلال در حمل و نقل جاده ای و حفظ ایمنی راه ها اقدامات لازم و پیشگیرانه صورت گیرد.

این مسئول دمای هوای استان البرز را امروز شنبه بین 1تا 11درجه سانتی گراد اعلام کرد.

وی افزود: هوای البرز در دو روز آینده سالم پیش بینی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار