کد خبر: ۱۶۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 24 January 2016

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوجبلاغ از رهایی یک خانواده نیازمند از زندگی با حمایت امداد و افراد خیر خبر داد.

شاپور قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ گفت: متاسفانه هفته گذشته خبر ناراحت‌ کننده‌ای شنیدیم مبنی بر اینکه یکی از خانواده‌های نیازمند ساکن در این شهرستان به دلیل برخی از مشکلات مجبور به چادر زدن در یکی از پارک‌های ساوجبلاغ شدند.

وی تصریح کرد: بلافاصله ماموران کمیته امداد برای تحقیق و بررسی به محل اعزام و مشخص گردید که این خانواده به دلیل عدم توان در پرداخت اجاره‌بها، خانه استیجاری خود را از دست داده و در حال حاضر بی‌سرپناه هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوجبلاغ افزود: با توجه به اینکه در فصل سرما هستیم و این خانواده مشکلات بسیاری را متحمل شده بودند، بلافاصله اقدامات لازم برای رفع مشکل آنها در دستور کار قرار گرفت و این اقدامات را در اولویت قرار دادیم.

قاسمی گفت: خوشبختانه مردم شهرستان ساوجبلاغ افراد خیر و انسان‌دوست و نیکوکاری هستند و کمیته امداد نیز در راستای انجام وظایف ذاتی خود، از هیچ تلاشی برای حمایت از این افراد فروگذاری نمی‌کند.

وی افزود: در مورد این خانواده هفت نفره نیز، پس از اطمینان از نیازمند بودن آنها، کمیته امداد با جلب مشارکت فرد خیری، یک واحد استیجاری با اسباب زندگی کامل را فراهم و در اختیار این خانواده نیازمند قرار داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوجبلاغ افزود: با پیگیری‌های سریع و فوری انجام شده، خوشبختانه اعضای هفت نفره خانواده نیازمند دیگر مجبور نیستند در چادر زندگی کنند.

قاسمی بیان داشت: در ماه جاری این دومین خانواده‌ای است که با مشارکت کمیته امداد و افراد خیر از نعمت سرپناه برخوردار شدند، چرا که در روزهای اخیر یکی از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد در توانایی تامین پیش‌پرداخت ناتوان شده بودند که در این پرونده نیز اعتباری بالغ بر 200 برای اجاره یک واحد مسکونی در اختیار قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم افراد خیر و انسان‌دوست کمک‌های بیشتری در جهت رفع نیاز مستمندان داشته باشند تا بتوانیم خانواده‌های بیشتری را در کمیته امداد امام خمینی زیرپوشش قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار