کد خبر: ۱۶۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 24 January 2016


رییس هیئت هندبال استان البرز گفت: این ورزش به دلیل اختلاف و چند دستگی ها دچار رکود شده است و به همین دلیل فرصت سوزی های زیادی داشته ایم.

ناصر فخاری در گفتگو با مهر، اظهار کرد: پس از حضور تیم بانوان البرز در مسابقات لیگ دسته اول و صعود این تیم به دسته برتر اعزام تیم آقایان به لیگ زیرگروه کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این تیم با انجام تمرینات آماده سازی مهیای حضور در مسابقات قزوین بود اما در آستانه اعزام تیم برخی مربیان مانع از حضور شاگردان خود شدند تا موفق به شرکت در مسابقات نشویم.

فخاری با بیان اینکه هندبال البرز از چند دستگی واختلاف فعالان خود همواره آسیب دیده است گفت: علیرغم استعدادهای خوبی که در این استان داریم اما هیچگاه این ورزش روی آرامش را به خود ندیده است وهر بار دچار یک بحران خود ساخته شده است.

رییس هیئت هندبال استان البرزتصریح کرد: یکی از اهداف ما در این هیئت ورزشی ایجاد هم افزایی میان مربیان و ورزشکاران هندبال است ومی خواهیم تمام ظرفیت های موجود را در کنار هم و به شکل واحد استفاده کنیم.

وی انتخاب هیئت رییسه و تکمیل ساختار اداری هیئت را در راستای نیل به این هدف عنوان کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم پس از سال ها در سایه آرامش و همدلی بیشتر هندبال البرز را جان دوباره ببخشیم.

رییس هیئت هندبال استان البرز لیگ برتری شدن تیم بانوان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این تیم با حداقل ها به مسابقات رفت ودر تقابل با تیم های متمول موفق عمل کرد و به بالاترین سطح هندبال کشور رسید.

فخاری تصریح کرد: حضور در لیگ برتر نیازمند امکانات و شرایط خاصی است با این حال تمام ظرفیت های موجود را به کار می گیریم تا این تیم درلیگ برتر حاضر شود.

وی در پایان برگزاری مسابقات هندبال محلات کرج و برگزاری مسابقات جام فجر در استان را مهمترین برنامه این هیئت تا پایان سال عنوان کرد و گفت: برای سال آتی یک برنامه مدون داریم تا عقب ماندگی های موجود را جبران کرده و خود را به سطح اول هندبال کشور برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار