نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در بخش مسکن مهر:
نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در بخش مسکن مهر گفت: متاسفانه برخی از اقدامات در اجرای مسکن مهر اشتباه بود، اما دولت پای تعهدی که به مردم دارد می‌ایستد.
کد خبر: ۱۷۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 30 January 2016
به گزارش تابناک – البرز: امیر کمالی معاون وزیر نیرو بعد از ظهر امروز با حضور در استان البرز از برخی از پروژه‌های مهم مانند تصفیه‌خانه آب شهر جدید هشتگرد بازدید کرد.
وی در بخشی از این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: دولت برای تکمیل و پیشبرد پروژه‌های مسکن مهر بیش از پنج هزار و 600 میلیارد تومان اختصاص داده است.
این مسئول افزود: متاسفانه به دلایل مختلف از جمله مسائلی که در حوزه فروش نفت و کاهش قیمت نفت اتفاق افتاد، بخشی از این اعتبار جذب نشده و همین امر کار را با کمبود اعتبارات روبه‌رو کرده است.
کمالی بیان داشت: متاسفانه مسکن مهر مشکلات بسیاری دارد، از جمله اینکه در برخی از استان‌ها اساسا جانمایی برای اجرای این پروژه اشتباه بود و به همین دلیل در ابتدای دولت فعلی جلوی اجرای آنها گرفته شد.
وی افزود: با این وجود به دلیل اینکه کار در دولت قبل آغاز شده و به نوعی تعهدی بر عهده دولت فعلی است،‌ کار را ادامه می‌دهیم.
معاون وزیر نیرو افزود: در حال حاضر حدود 7 درصد کل مسکن مهر در استان البرز در دست احداث است، اما مشکلاتی به ویژه در حوزه ایجاد زیرساخت‌های خدمات شهری و همچنین دفع فاضلاب برای این واحدها داریم که باید فکری اساسی برای آنها انجام شود.
کمالی در پایان گفت: دولت در تلاش است تا اعتبارتی ویژه برای فراهم‌سازی زیرساخت‌های خدمات شهری مسکن‌های مهر از جمله تامین برق این واحدها اختصاص دهد و تاکید داریم که رفع مشکلات این پروژه‌ها باید با سرعت و جدیت پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار