با این وجود این مجری معروف ورزشی چندی قبل بیانیه‌ای صادر کرده و طی آن مدعی شده که به دلیل بیماری قادر به ادامه راه خطیر نمایندگی در مجلس شورای اسلامی نیستیم!
کد خبر: ۱۷۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 04 February 2016
به گزارش تابناک – البرز: در زمان ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، جواد خیابانی مجری معروف ورزشی کشورمان از حوزه انتخابیه کرج ثبت نام کرد.
چند روز بعد و در زمان بررسی صلاحیت‌ها، صلاحیت وی به دلایلی از سوی هیئت اجرایی رد شد.
اما وی به این نظر اعتراض و پرونده جواد خیابانی اینبار در هیئت نظارت نیز رد شد.
با این وجود این مجری معروف ورزشی چندی قبل بیانیه‌ای صادر کرده و طی آن مدعی شده که به دلیل بیماری قادر به ادامه راه خطیر نمایندگی در مجلس شورای اسلامی نیستیم!
متن کامل بیانیه جواد خیابانی به این شرح است:
به نام خدا
سلام بر ملت بزرگ ايران ...
به استحضار  مردم خوب شهر كرج  و استان البرز مي رسانم كه اين جانب بنا بر بروز شديد مشكلات جسمي در دو ماه گذشته و نياز به عمل جراحي و مداواي قطعي بيماري سال هاي اخير كه اكثريت مردم از آن مطلع هستند، قادر به ادامه راه خطير نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي نيستم و انصراف خود را از اين موضوع اعلام مي دارم و مي دانم در جمع كانديداهاي محترم شهرم افراد بسياري هستند كه از هر لحاظ برتر از من مي باشند و آنچه در اين ميان مهم مي نمايد نگاه مهربانانه ي مردم شريف استان البرز بود كه به  فرزند خودشان ابراز داشتند.
من متولد كرج و فرزند ايران هستم و ابتدا وظيفه مي دانم از خانواده معظم شهدا و جانبازان فداكار كشورم تشكر كنم  . از مردم كلاك و حصار و حصارك و عظيميه و گوهر دشت و باغستان تا رزكان و محمدشهر و مشكين دشت و فرديس و اشتهارد و ماهدشت و بويژه محله مصباح و شهرك نهال و بذر كه محل تولد و رشد من بوده است بسيار ممنونم ... از خانواده خودم نيز بسيار تشكر ميكنم كه تنهايم نگذاشتند . سيل حمايت ها و پيام هاي غرور آفرين همشهريانم به من ايمان و تواني داد تا در مسيرهاي ديگري براي حمايت از شما گام بردارم ، اولين مسير اين است كه همه با هم در پرشور كردن اين انتخابات شركت كنيم و به تأسي از رهبر معظم انقلاب و براي حمايت از دولت در انتخابات جاري حاضر شويم و افرادي صالح را بر كرسي وكالت بنشانيم و براي عزت و سرافرازي كشور پهناوري كه بارها برايش اشك ريخته و بخاطرش زخم خورده ايم ، تلاش كنيم . مجددا از مردم پرافتخار استان البرز و ملت ايران پوزش مي خواهم كه نتوانستم خدمتگزار آنها باشم اما همچنان در كنارشان بوده و نوكر همين مردم نجيب و مهربان باقي خواهم ماند .
فرزند ايران ، آذربايجان و كرج : جواد خياباني

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار