کد خبر: ۱۷۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 06 February 2016


رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در ایام نوروز 95 تیم راهداری در راه‌های شهرستان ساوجبلاغ خدمات‌رسانی خواهند کرد.

سیدوحید ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در ایام نوروز انجام دهیم ارائه خدمات به مردم و به ویژه مسافران است.

وی افزود: ارائه خدمات راهداری یکی از مهمترین ضروریاتی است که همیشه در ایام نوروز بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس اداره راه شهرستان ساوجبلاغ با اعلام اینکه این شهرستان مورد توجه مسافران و گردشگران بسیاری است و را‌ه‌های این شهرستان برای عبور نیز بسیار مورد توجه است لذا تیم‌های راهداری را برای ارائه خدمات به مردم فعال خواهیم کرد.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه در این راستا 95 تیم راهداری برای ایام نوروز در راه‌های این شهرستان در نظر گرفته شده است افزود: این راهداران در ایام نورورز در راه‌های شهرستان ساوجبلاغ مستقر می‌شوند و خدمات لازم را به مردم ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه شهرستان ساوجبلاغ دارای راه‌های مهم و حساسی از جمله آزادراه کرج قزوین است، تأکید کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز این محور دارای تردد بسیاری از خودروها است لذا به منظور سفری ایمن و ارائه خدمات به مسافران فعال کردن راهداران را در محورهای این شهرستان در دستور کار ویژه خود برای ایام نوروز قرار داده ایم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد: این راهداران در قالب تیم‌های سیار و ثابت در راه‌های این شهرستان حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار