کد خبر: ۱۷۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 06 February 2016

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: باید به صورتی تلاش کنیم که انتخابات فرصتی برای وحدت و همدلی ملی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های دوم نماز، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت:‌ ما در آستانه دو انتخابات بسیار مهم و حساس هستیم و نیاز است با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان کشوری و لشکری در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بزرگ در دفاع از اسلام و انقلاب خلق کنیم.

وی افزود: مردم باید آگاهانه برنامه‌ها و اهداف کاندیداها را بررسی و با انتخاب فرد اصلح، مجلسی متشکل از نیروهای متخصص و انقلابی تشکیل دهند.

خطیب جمعه شهرستان کرج رقابت‌های انتخاباتی در میان کاندیداها و هواداران آنها را امری ضروری توصیف کرد و گفت: اما تبلیغات انتخابات باید در قالب چارچوب‌های قانونی بود و کاندیداها باید از تبلیغات غیرقانونی و بیان شعارهایی که تحقق نمی‌یابد، خودداری کنند.

حسینی همدانی صرف هزینه‌های سنگین تبلیغاتی را با اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب مغایر خواند و گفت: مردم با دقت کارهای کاندیداها را رصد می‌کنند و متوجه می‌شوند کدام کاندیدا می‌خواهد با هزینه‌های میلیاردی به مجلس راه یابد و به‌طور قطع چنین فردی نمی‌تواند در مجلس نماینده خوبی برای مردم باشد.

وی همچنین به ایام‌الله مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام باید به درستی اصول، اهداف و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان تشریح شود.

آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی نماینده ولایت‌فقیه در استان البرز از مسئولان این استان خواست تا تلاش بیش‌تری در جهت رفع مشکلات مردم داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار