کد خبر: ۱۷۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 09 February 2016


نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از برگزاری انتخابات جامعه ما نیاز به برگزاری یک نمایش اقتدار و وحدت است و این مهم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: ایران اسلامی در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز است و همه باید به صورت گسترده در این دوره شرکت کنیم.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد انجام رقابت‌های انتخاباتی میان کاندیداها و هواداران آنها هستیم که این رقابت‌ها اگر چه طبیعی است، اما نباید منجر به ایجاد دودستگی و اختلاف در کشور شود.

این مسئول افزود: کاندیداها و هواداران آنها باید برنامه‌های خود را به مردم ارائه کرده و از آن دفاع کنند و اگر نقدی به برنامه رقیبان دارند، در جامعه و به صورت صریح و قانونمند مطرح سازند، اما این رفتارها نباید منجر به اختلاف‌افکنی شود.

کیایی‌نژاد با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن گفت: ما هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی و شهدا و ایثارگرانی است که برای پیروزی انقلاب از جان و مال خود گذشتند، لذا ایام‌الله مبارک فجر و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن نمایش وحدت و اقتدار و هماهنگی و همراهی ملت ایران است.

وی افزود: ما پیش از ورود به مباحث مربوط به برگزاری انتخابات نیازمند برگزاری یک همایش بزرگ وحدت و اقتدار هستیم و این مهم باید در روز 22 بهمن و با حضور گسترده همه اقشار مختلف جامعه محقق شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی به جهانیان و به ویژه دشمنان اسلام و انقلاب و بدخواهان بار دیگر ثابت می‌کند که ملت ما فارغ از تمام اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه‌ها، در موضوعات کلان به ویژه حمایت از ولایت و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب همصدا هستند.

کیایی‌نژاد در پایان گفت: با توجه به شرایط حساس داخلی و خارجی، همه باید در این راهپیمایی بزرگ و باشکوه شرکت کرده و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در تشویق گسترده مردم به حضور در راهپیمایی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار