کد خبر: ۱۸۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 14 February 2016


عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اجرایی شدن سه جشنواره بزرگ ورزش محلات گفت: بخشی از برنامه های مدیریت شهری کرج برای ارتقای سلامت مردم ، بر همگانی شدن ورزش معطوف شده است.

به گزارش ایرنا محمد صادق باغستانی روز یکشنبه در همایش سفیران سلامت که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزا شد، افزود: امسال سومین سال است که جشنواره بزرگ ورزشی محلات در کرج به اجرا در می آید.

وی یادآور شد: در سال اول حدود سه هزار نفر ، سال گذشته 12هزار نفر و امسال 20 هزار نفردرمسابقات محلات در کلانشهر کرج شرکت کردند.

باغستانی افزود: همچنین در سال های گذشته شورا و شهرداری اقدام به ساخت فضاهای ورزشی کردند.

وی بیان داشت : امسال شهرداری کرج برای ساخت مراکز درمانی 25هزار متر مربع زمین به دانشگاه علوم پزشکی استان البرز واگذار کرد.

باغستانی با اشاره به اینکه استان البرز به لحاظ سرانه درمانی یکی از فقیرترین استان های کشور است، گفت:با نگاه خوب طرح تحول سلامت و مدیریت علوم پزشکی البرز و شورا و شهرداری کرج بعد از چنددهه یک هزار تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز اضافه شده است .

وی با اشاره به حوزه پیشگیری، بیان داشت : در این حوزه نیز با نگاه ورزش از طریق نصب بنرهایی در سطح شهر پیام های پیشگیرانه به مردم اطلاع رسانی شده است .

وی از بانوان به عنوان پایه سلامت در جامعه یاد کرد و گفت: با داشتن بانوان سلامت و با نشاط شاهد جامعه سالم خواهیم بود.

وی خطاب به سفیران سلامت که در این همایش حضور داشتند، گفت: پایه و اساس هر جامعه هستند و موضوع سلامتی می بایست جدی گرفته شود ، تا جامعه راه توسعه و تعالی را پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار