کد خبر: ۱۸۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 17 February 2016

فرماندار فردیس گفت: به زودی شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستانی در فردیس راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران شهری فردیس افزود: هدف از تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستانی تامین منابع اقتصادی و سودآوری در سرمایه گذاری در شهرستان فردیس است.

وی افزود: شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستانی مصوب سال 1388 مجلس شورای اسلامی که به زودی در فردیس تأسیس خواهد شد تأثیر بسیار مثبتی در رشد و توسعه شهرستان فردیس خواهد داشت.

وی اظهار کرد: این شرکت تعاونی طبق قانون با عضویت نیم درصد از جمعیت شهرستان که در آن سکونت یا اشتغال داشته باشند تشکیل می شود که طبق آمار سال 92 از جمعیت شهرستان فردیس دوهزار و 200 نفر را شامل می شود.

وی با بیان اینکه حق عضویت در شرکت تعاونی توسعه عمران شهری فقط 150هزار ریال است ،گفت: اعضای شوراهای اسلامی هر و روستا، فرمانداران، بخشداران، نمایندگان مجلس، مدیران دیگر تعاونی ها و ... باید در تشکیل این تعاونی حضور فعال داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر اینکه اعضای هیئت مدیره این تعاونی باید از افراد مورد اعتماد و صاحب نفوذ در میان مردم باشند گفت: این افراد باید بتوانند با جلب اعتماد عمومی درصد بیشتری از افراد جامعه را به عضویت این شرکت درآورند چرا که با عضوپذیری و افزایش ظرفیت مالی، توان اجرای پروژه های مختلف و سودآوری نیز افزایش خواهد یافت.

فرماندار فردیس بیان کرد: اعضای هیئت مدیره باید از افراد با سابقه کار اجرایی و مدیریتی بوده و به مسائل مالی واقتصادی اشراف کامل داشته و بتوانند با مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص شرکت در مناقصه ها و اجرای پروژه ها تعامل و همکاری داشته و سود بیشتری را برای اعضا که همان افراد جمعیت شهرستان است فراهم نمایند و در توسعه و عمران شهرستان فردیس نیز حضور فعال و مستمر داشته باشند.

نشست هماهنگی تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران شهری با بخشدار مشکین دشت ، مسئول عمران و اداره بحران فرمانداری و با حضور جمع کثیری از معتمدین شهرستان فردیس در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکزاستان البرز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار