کد خبر: ۱۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 04 April 2015
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» نامیدند تا ملت و دولت دست به دست یکدیگر مسیر موفقیت و توسعه کشور را طی کنند.
محمدجواد کولیوند، به ایسنا گفت: نام‌گذاری امسال به نام دولت و مردم، همدلی و هم‌زبانی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال 94 برگزیده شد، یک شعار کاملاً خردمندانه و لازم بود.
وی افزود: تعیین شعار سال 94 مبنی بر «دولت و مردم، همدلی و هم‌زبانی» از سوی رهبر معظم انقلاب متناسب با شرایط حال حاضر و آتی داخل کشور، منطقه و جهان است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ریشه همدلی در عرصه تفکر و اندیشه است ولی تبلور هم‌زبانی در زمانی است که افراد باسلیقه‌های مختلف و با گرایش‌های متعدد با تکیه ‌بر اصول اخلاقی و رفتاری بر اساس مذاکره و گفت‌وگو مشکلات را رفع کنند.
کولیوند ادامه داد: با توجه به مجموعه اتفاقات خارج از کشور و همین‌طور برخی از چالش‌هایی که در داخل کشور وجود دارد تحقق این شعار می‌تواند وحدت، همدلی و هم‌زبانی را در کل کشور ایجاد کند و اهرمی خواهد بود برای مقابله با توطئه‌های بیرونی و ناهماهنگی‌هایی که بعضا در داخل کشور مشاهده می‌شود.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به برگزاری دو انتخابات بزرگ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری، گفت: فارغ از نتیجه حاصله، انتخابات پیش رو به‌منظور حاصل شدن حماسه بزرگ همدلی و هم‌زبانی میان دولت و ملت لازم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار