کد خبر: ۱۸۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 24 February 2016


شهردار منطقه 2 شهرداری کرج، از بهره‌برداری سوله چند منظوره مدیریت بحران در هفته‌های آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، احمدرضا خلوصی با بیان اینکه سالن چند منظوره بحران واقع در شهرک ایثار مراحل تکمیلی خود را پشت سر می‌گذارد، تاکید کرد: این سالن چند منظوره مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر نیز در مرحله تست سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی قرار دارد.

وی افزود: محوطه‌سازی این سوله انجام شده ‌و مسیر منتهی به این سوله نیز با توجه به مساعد بودن شرایط جوی آسفالت شده که امید است پس از برگزاری انتخابات با حضور مدیران شهری افتتاح شود.

شهردار منطقه 2 کرج با بیان اینکه منطقه 2 شهرداری کرج در خصوص ارائه خدمات عمرانی به شهروندان فعالیت‌های عمده‌ای را انجام داده است؛ اظهار داشت: با توجه به قولی که قبل از این به همشهریان در منطقه حسین آباد راه‌آهن داده بودیم، با توجه به مساعد بودن شرایط جوی روکش و لکه‌گیری آسفالت این محدوده‌ها نیز انجام شد و به تبع آن شهر چهره زیباتری را با توجه به نزدیکی ایام سال نو به خود گرفته است.

خلوصی افزود: در شهرک بنفشه، بلوار غربی و خیابان‌های فرعی یکم تا چهارم و همچنین خیابان 12 فروردین عملیات روکش آسفالت و لکه گیری آسفالت این منطقه نیز در دستور کار واحد عمران قرار گرفت و به طور کامل انجام شد.

شهردار منطقه 2 شهرداری کرج در پایان با بیان اینکه طبق اولویت‌بندی و با توجه به مساعد بودن شرایط جوی عملیات مربوط به عمرانی در این منطقه اجرایی و عملیاتی شد، افزود: در بخش بافت‌های فرسوده و مناطق قدیمی‌تر شهر مانند خیابان شهید کیانپور با توجه به نامناسب بودن وضعیت راه و نیاز مبرم این منطقه به آسفالت بحث روکش آسفالت این منطقه نیز در دستور کار قرار گرفت و لکه‌گیری معابر نزدیک به بازار میوه و تره‌بار واقع در جاده محمد شهر نیز انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار