کد خبر: ۱۸۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 24 February 2016


مدیر هماهنگ‌کننده پروژه بین‌المللی تیمز در وزارت آموزش و پرورش گفت: روش‌های تربیتی و پرورشی در مدارس باید تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالعظیم کریمی ظهر امروز در همایش معاونان و مربیان تربیتی مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌هایی که باید در برنامه کاری آموزش و پرورش باشد تغییر روش‌های تربیتی در مدارس است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع تربیت و پرورش دانش‌آموزان باید به این نکته توجه ویژه و اساسی شود و از روش‌های تربیتی و پروژه پرورشی درست و صحیح در مدارس استفاده شود.

مدیر هماهنگ‌کننده پروژه بین‌المللی تیمز در وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: حوزه تربیت و پرورش یکی از مهمترین نکاتی است که باید بیش ازپیش مد نظر مربیان پرورشی در مدارس قرار گیرد لذا برنامه‌ریزی در این خصوص باید به صورت دقیق انجام شود.

وی استفاده از کارشناسان در تحقق اهداف مورد نظر را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: تسریع در انجام امور تربیتی در مدارس یکی از مهمترین نیازهای مدارس در کشور است تا دانش‌آموران از این مهم بهره ببرند.

کریمی تأکید کرد: ما در حوزه امور تربیتی نیازمند تغییر نگرش هستیم و باید برخی از مسیرهای رفته را اصلاح کنیم.

وی در ادامه به هفتم اسفند‌ماه زمان برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم با حضور و مشارکت پرشور در این صحنه انتخابات نیز برگ زرین دیگری را به افتخارات خود اضافه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار