کد خبر: ۱۸۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 26 February 2016


معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به حضور پرشور مردم درپای صندوق های رای، گفت : این شور تداعی گر رفراندوم سال 57 است.

حجت الله ملاصالحی عصر جمعه در بازدید از روند انتخابات در مسجد جامع رجایی شهر کرج، افزود: نخستین تجربه برگزاری انتخابات دراستان البرز را دارم اما یقین دارم استقبال این دوره از انتخابات بی نظیر است.

وی اضافه کرد: هرزمان که مردم در این انتخابات ها حضورپیدا کردند امنیت وارزش اجتماعی بالارفته و مسئولان نظام برای انجام امور بین المللی دلگرمی پیدا کردند.

ملاصالحی گفت: برخی مدعی هستند که اکنون دیواری بین اصوگراها و اصلاح طلبان ایجاد شده که منکر این ادعا هستم، اگر هم مشکلی وجود داشته باشد مانند مسائل درون یک خانواده است.

ملاصالحی خاطرنشان کرد: همه این افراد درنهایت زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی هستند و مقام معظم رهبری را قبول دارند هرنماینده ای که منتخب شود چون مورد تایید شورای نگهبان است ،درمجلس شورای اسلامی میتواند موثر باشد .

استان البرز دارای یکهزارو 137 شعبه اخذ رای است که از این تعداد 852 شعبه ثابت و سیار در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و آسارا و 285 شعبه اخذ رأی سیار و ثابت در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد است.

تعداد واجدین شرایط رای دادن برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور یک میلیون و 480 هزار و 131 نفر است.

دو هزار و 500 نفر از نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات در استان البرز تلاش می کنند و یک هزار و 300 ناظر و نماینده نیز از وزارت کشور، فرایند نظارت بر صحت انتخابات را عهده دار هستند.

استان البرز دارای دو حوزه انتخابیه ، سه کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی و دو کرسی نمایندگی درمجلس خبرگان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار