کد خبر: ۱۹۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 02 March 2016


عضو شورای اسلامی شهر کرج از اختصاص اعتبار ویژه برای بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) این شهرستان خبر داد و گفت: 20 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) تخصیص داده شده است.

سعید فیروزگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مردم ولایی و انقلابی استان البرز و شهرستان کرج در طول دوران دفاع مقدس با جان و دل در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته و با تمام توان از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند.

وی افزود: این مردم صدها شهید و هزاران جانباز و آزاده را تقدیم راه اسلام و انقلاب و خط ولایت کردند و امروز استقلال و آزادی و سربلندی و عزت ما، مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده معظم و معزز آنها است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه در این دوران حساس و سرنوشت‌ساز ارزش انتقال پیام شهدا به نسل جوان کمتر از شهادت نیست، گفت: ما باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تحقق این مهم استفاده لازم را داشته باشیم تا بتوانیم پیام شهدا و امام شهیدان (ره) را به درستی به نسل جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.

فیروزگاه در ادامه به وضعیت گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج اشاره کرد و گفت: این مکان معنوی یکی از گلزارهای شاخص شهدا در سراسر کشور است و پیکر مطهر و پاک بیش از یک‌هزار و 500 شهید گلگون کفن در این گلزار دفن شده است.

وی افزود: بسیاری از بزرگان و دلسوزان کشور و استان البرز از جمله آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و خطیب جمعه شهرستان کرج بارها بر ضرورت ساماندهی و بهسازی این مکان معنوی و ارزشی تاکید کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: برای تحقق این مهم مدیریت شهری کرج، شهرداری و شورای شهر توجه ویژه‌ای دارند و در همین راستا شورای اسلامی شهر کرج مبلغ 20 میلیارد ریال برای ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) تخصیص داده است.

فیروزگاه در پایان گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم و تلاش دستگاه‌های مسئول، هر چه سریع‌تر شاهد بهسازی و نوسازی و ساماندهی این گلزار باشیم و بتوانیم گام کوچکی در راستای رضایتمندی خانواده معظم شهدا و ایثارگران برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار