معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه به منظور توسعه روستاها، طرح‌های موفق دهیاری‌ها در روستاها نیز اجرایی می‌شود، گفت: 32 هزار دهیاری در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۱۹۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 05 March 2016
محسن کوشش تبار ظهر امروز در حاشیه نخستین جشنواره طرح‌های برگزیده شرکت‌های تعاونی روستایی کشور که در دهکده ورزشی المپیک شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت‌های ما توسعه روستاها و ارتقای خدمات در روستاها است.
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع طرح‌های موفق دهیاری‌ها در روستاها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی افزود: اجرای این مهم یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه روستاها و توسعه خدمات در آنها است.
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه برگزاری این جشنواره‌ها نیز گامی مهم در جهت شناسایی مشکلات روستاها است افزود: با رفع مشکلات روستاها و پیش بردن روستاها به سمت توسعه و تحول می‌توان از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کرده و جمعیت روستاها را ثابت و یا با افزایش روبه رو کند.
کوشش تبار در ادامه سخنان خود به دیگر اهداف برگزاری جشنواره تعاونی‌های روستایی‌های کشور اشاره کرد و گفت: این جشنواره همچنین با موضوع اقتصاد و فرهنگ در البرز با هدف احیای دهیاری‌ها نیز برگزار شده است.
به گفته وی به این جشنواره 70 اثر و طرح دهیاران از 31 استان کشور ارائه شد.
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه اکنون 32 هزار دهیاری در کشور وجود دارد، اظهار داشت: تاکنون دهیاری‌ها در زمینه 12 نوع خدمت عمرانی و فرهنگی از جمله جمع‌آوری زباله، پیاده‌سازی طرح‌های عمرانی و ... خلاقیت نشان داده‌اند که این نوع طرح‌ها پس از بررسی مورد الگوگیری در روستاها نیز استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار