کد خبر: ۱۹۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 06 March 2016


مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری البرز از پیش بینی 70مکان برای عرضه میوه شب عید درشهرستان های فردیس و کرج در این استان خبرداد.

صمد بهزاد روز یکشنبه درنشست کمیسیون تعزیرات حکومتی استان البرز با محوریت نظارت بر بازار شب عید، افزود: سایر شهرستان های استان البرز نیز دراین زمینه اعلام آمادگی داشته اند و به زودی این مکان ها با نصب تابلو در سطح استان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: اکنون دو هزار و 200 تن پرتغال و 800 تن سیب براساس نیاز جمعیتی برای توزیع در سطح بازار با هدف کنترل آن دراستان البرز درنظرگرفته شده است .

بهزاد تاکید کرد: علاوه براین تمام مراکز عرضه میوه شب عید به لحاظ قیمت تحت کنترل بوده و با هرنوع گرانفروشی ،کم فروشی و عدم درج قیمت برخورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: مکان مناسب و در دسترس به منظور توزیع میوه شب عید از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که با این اقدام رفاه شهروندان تامین می شود.

مدیرکل دفتر اموراقتصادی و بین الملل استانداری البرز گفت: از مدت ها قبل براساس تجارب سال های گذشته ستاد تنظیم بازار استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده و هماهنگی دراین زمینه انجام شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار