کد خبر: ۱۹۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 06 March 2016


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز با تاکید بر اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار عرضه مایحتاج مردم در شب عید، گفت: با اجرای این طرح درصدد آن هستیم تا عرصه را برای متخلفان دراین زمینه تنگ تر کنیم.

به گزارش ایرنا، عباداله کامکار روز یکشنبه در نشست کمیسیون تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: دراین زمینه طرح نظارتی ویژه ای با هدف کنترل قیمت و سرویس دهی رستوران ها به اجرا درآمده که این مهم به دلیل قرار گرفتن البرز در شاهراه های ارتباطی کشور و حجم بالای مسافران عبوری بیش از پیش مورد توجه است .

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی دستگاه های اجرایی متولی ساماندهی دستفروشان و نظارت بر قیمت گذاری کسبه و مغازه داران در زمینه های پوشاک و ارزاق مایحتاج مردم در شب عید نیز تحت کنترل ویژه درآمده است .

کامکار گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید از 15اسفندماه جاری آغاز شده و در اجرای این طرح مناطقی مانند جاده چالوس که با تردد بالای مسافران همراه بوده نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به تمام دستگاه های اجرایی متولی در بحث نظارت بر بازار گوشزد شده تا در ایام تعطیلات نیز با فعال کردن کشیک خود عرصه را برای متخلفان تنگ کنند .

این مسئول اضافه کرد: کیفیت و قیمت کالاها و اجناس مورد نیاز مردم در شب عید ازسوی دستگاه های اجرایی متولی باید تحت کنترل باشد و بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد خواهد شد .

وی یادآورشد: با توجه به اینکه برخی از کسبه همراه همیشگی بوده و درجهت تنظیم بازار و رفاه مردم یاری گر دستگاه های اجرایی هستند امسال طرح تشویق این کسبه نیز مورد توجه قرار گرفته است .

سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری البرز گفت: مشارکت مردم همواره در تنظیم بازار و کنترل برچگونگی ارائه خدمات و عرضه کالا توسط واحدهای صنفی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و سامانه ای ارتباطی دستگاه های اجرایی مختلف دراین زمینه از طریق سامانه های تلفنی پیگیری لازم را دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار