کد خبر: ۱۹۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 06 March 2016


سرپرست معاونت هماهنگی امور و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز بر ساماندهی دستفروشان در روزهای پایانی سال تأکید کرد و گفت: با توجه به روزهای پایانی سال نظارت‌ها بر رستوران‌ها و اصناف دو چندان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ عبادالله کامکار ظهر امروز در نشست کمیسیون تعزیرات حکومتی استان البرز اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سال طرح‌های ویژه نوروز با هدف جلوگیری از تخلفات در این استان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این روزها با توجه به خریدهای نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی و رستوران‌ها تشدید شده است تا مانع از تخلفات از جمله گرانفروشی و کم فروشی و ... شویم.

کامکار با بیان اینکه نظارت‌های ویژه‌ای با هدف کنترل قیمت و سرویس‌دهی رستوران‌ها به اجرا درآمده است افزود: این نظارت‌ها به صورت ویژه در استان البرز در حال اجرا است.

وی با اعلام اینکه این طرح ویژه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد خاطرنشان کرد: مناطقی مانند جاده چالوس که با تردد بالای مسافران همراه بوده نیز مشمول اجرای این طرح هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری البرز در ادامه سخنان خود به فعال شدن اکیپ‌های بازرسی از سوی دستگاهای نظارتی خبر داد و گفت: این بازرسان با هدف کنترل بازار و نظارت بر فعالیت واحدهای مختلف صنفی از امروز به صورت ویژه فعال شده‌اند.

کامکار با اشاره به اینکه این نظارت‌ها تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، افزود: برای موفقیت در اجرای طرح‌های نظارتی در این ایام نیازمند مشارکت مردم نیز بوده و لازم است تا شهروندان تخلفات در این زمینه را سریعا به ما اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار