نائب رئیس کمیسیون عمران خواستار شد
نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم توجه و نگاه ویژه به بخش خصوصی و سرمایه گذاران این بخش تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016
مریم قهرمانی در حاشیه یکصد و بیست و چهارمین جلسه کمیسیون تلفیق اظهار داشت: با توجه به حاکمیت اقتصاد مقاومتی در کشور و عدم نقدینگی کافی در شهر ها، استفاده از سرمایه گذاران در حوزه های مختلف شهری راه برون رفت از رکود خواهد بود.

به گفته وی علت سرگردان بودن نقدینگی در کشور محدودیت در فرصت های سرمایه گذاری است، زیرا رکود در اقتصاد و نااطمینانی ها موجب بروز ابهام در جامعه جامعه گردیده و فرصت ها را به تهدید تبدیل نموده است.

وی از جمله آیتم‌های کارا در خصوص تحقق سرمایه گذاری کارامد را گسترش سطح مشارکت‌های بخش‌خصوصی دانست.

نائب رئیس کمیسیون عمران همچنین به وجود اراضی های مناسب جهت سرمایه گذاری در کلانشهر کرج اشاره کرد و گفت: استفاده درست از این اراضی و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی می تواند آورده های مناسبی به شهر داشته باشد لذا باید در سرمایه گذاری و استفاده از بخش خصوصی تصمیمات صحیح اتخاذ گردد.

این عضو شورا با عنوان اینکه تاکنون در خصوص چگونگی دستیابی به سرمایه‌های بخش‌‌خصوصی برنامه‌ریزی‌های متعددی صورت گرفته است، بیان کرد: لازم است از همه پتانسیل‌های موجود در بخش سرمایه‌گذاری به منظور رسیدن به راهکارهای جدید و کارآمد در راستای رونق این بخش مهم استفاده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با مطلوب خواندن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این کلانشهر به آمادگی مجموعه مدیریت شهری در جذب سرمایه‌های بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی برای جذب این سرمایه‌ها می‌توان زمینه را برای تقویت زیرساخت‌های اقتصاد شهری فراهم کرد وزمینه ساز بالندگی، رشد و توسعه اقتصادی این شهر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار