کد خبر: ۱۹۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016


استاندار البرز گفت: اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی مهمترین اولویت دستگاه‌ها در سال آتی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و الویت‌های دستگاه‌های مختلف برای سال‌ آتی اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باشد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک مأموریت ویژه در دستگاه‌های البرز محسوب شود و هیچ یک از مدیران نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

استاندار البرز خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تأثیر اجرای این مهم، باید تمامی دستگاه‌های این استان بر اساس مأموریت‌های حوزه کاری خود طرح و برنامه‌ها را در این زمینه عملیاتی و اجرایی کنند.

طهایی در ادامه سخنان خود گفت: البته بررسی‌هایی در زمینه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی انجام شده است که پس از بررسی تفاوت‌های اجرای این مهم در دستگاه‌های مختلف اعلام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه البته ظرفیت دستگاه‌ها و شهرستان‌های مختلف برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی متفاوت است، خاطر نشان کرد: نیاز است که بررسی‌های لازم نیز در این زمینه صورت گیرد و فعالیت‌های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی مطابق پتانسیل‌ها اجرایی شود.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر تدوین سند آمایش سرزمین تأکید کرد و افزود: تدوین و اجرایی شدن این مهم نیز تأثیر بسزایی را در توسعه استان دارد.

وی گفت: در این راستا بسترهای اجرایی شدن آن در استان و شهرستان‌های پیرامونی باید فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار