کد خبر: ۱۹۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016


شهردار کرج گفت: مهمترین برنامه سال 95 اجرا و توسعه طرح‌های عمرانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح و رونمایی از پروژه‌های عمرانی معاونت حمل و نقل ترافیک سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج نیازمند اجرای هر چه بیشتر طرح‌های عمرانی است لذا باید اولویت خود را برای سال آتی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی قرار دهیم.

وی افزود: در این راستا با تعامل بیشتر با دستگاه‌های مختلف تلاش خواهیم کرد که پروژه‌های عمرانی در این کلانشهر با توسعه و پیشرفت بیشتری همراه شود.

شهردار کرج تأکید کرد: باید با تعامل و همکاری بیشتر در توسعه خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف گام برداریم و رضایت شهروندان را بیش از گذشته کنیم.

ترکاشوند در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در دو سال گذشته اعتبار لازم در کرج وجود داشت اما کار انجام نمی‌شد، تأکید کرد: اکنون اقدامات لازم برای توسعه خدمات انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در یک سال اقدامات بسیار موثری در راستای کاهش ترافیک و رفع این معضل در کلانشهر کرج انجام شده است افزود: ایجاد و احداث تقاطعات غیرهمسطح از مهمترین اقداماتی است که در راستای کاهش بار ترافیک در کرج از سوی شهرداری انجام شده است.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود به ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید سلطانی بر روی اتوبان اشاره کرد و بیان داشت: با ساخت این مهم حداقل زمان سفر 45 دقیقه کاهش یافته است.

به گفته وی نصب بیش از 40 عدد چراغ راهنمایی و رانندگی در مدت زمان کوتاهی در کرج توسط حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک از دیگر اقدامات در راستای کاهش بار ترافیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار