کد خبر: ۱۹۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 14 March 2016

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: اولویت مدیریت شهری کرج خدمت به مناطق محروم است.

حمید ابوالحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در سال آینده یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌ها توسعه خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم است.

وی ادامه داد: شناسایی کمبودها در مناطق محروم باید یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداران در مناطق مختلف باشد تا بر اساس نیاز طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در این گونه مناطق ایجاد شود.

عضو شورای شهر کرج محرومیت‌زدایی را از مهمترین وظایف مسئولان عنوان کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم که مردم در مناطق مختلف از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.

ابوالحسنی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه متأسفانه به برخی از مناطق در کلانشهر کرج کمتر توجه شده است افزود: توسعه خدمات عمرانی، خدماتی و افزایش سرانه‌های مختلف در مناطق محروم باید به عنوان مهمترین برنامه مسئولان در سال آینده باشد.

*توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه افزایش جمعیت در این کلانشهر می‌طلبد تا چاره‌ای اساسی را برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج داشته باشیم، گفت: هم اکنون در برخی از خطوط اتوبوس و تاکسی بسیارکم است و شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی دارد.

ابوالحسنی ادامه داد: با استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش تردد خودروهای شخصی در سطح شهر می‌توان امیدوار بود که کاهش بار ترافیکی را نیز شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه 50 میلیارد تومان برای خرید 100 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است گفت: با این اقدام می‌توان در جهت رفاه شهروندان گام‌های اساسی را برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار